All in Ilu

5 immuunsust toetavat toitainet ja üks, mida kindlalt vältida

Tugeva immuunsüsteemi rakud, meie sissetungijate vastu võitlejad vajavad väärt toitu ja regulaarselt. Teadlased on ammu tõdenud, et inimesed, kes elavad vaesuses ja on alatoidetud, on rohkem vastuvõtlikud nakkustele. Lisaks on uuritud, et teatud mikrotoitainete puudus mõjutab katsealuste loomade immuunreaktsiooni. Mida süüa ja mida mitte, et hoida enda immuunsus tugevana?

Kuidas teha kodus oliiviõli degusteerimist?

Kvaliteetsest oliiviõlist on saamas sama, mida tähendasid mõni aeg tagasi hõrgud juustud ja veel mõni aeg tagasi veinide külluslikult vaheldusrikas maailm. Kus oliivid on kasvanud, millal ja kuidas korjatud, mitmes press, millised maitseomadused on selle aasta “pruulil”? Oo, ja milline toon!

Kuidas parandada oma viljakust?

Holistilise ehk tervikliku tervisekäsitluse vaatest algab viljakus loomulikust stressivabast keskkonnast. Sest stressiseisundis on esimene funktsioon, mille keha n-ö uinunud seisundisse paneb, reproduktiivfunktsioon kui stressiolukorras kasutu funktsioon. Kuidas luua tingimused, et puhkeksid hormonaalselt ja enesetunde poolest tõeliselt õitsele?

Kulgemised Joogafestivalil

Iga Joogafestivali valmistame ette umbes aasta või pisut enam. Kavas oli seekord 40 sündmust kahe päevaga. Seekordsel, järjekorras juba seitsmendal festivalil saime tunda suve tõelist leitsakut ja näpuotsaga sooja vihma raskeid tilku, tantsisime end võhmale, joogatasime painduvaks, nautisime suvist õhkkonda, südamlikku seltskonda ja häid maitseid. Peakorraldajana on mul alati südames soov, et kõik sujuks ja ma võin öelda, et seekord sujuski eriti mõnusalt. Ja sisukalt ka.