All in Ilu

7 asja, mida teha esimeste külmetusmärkidega

Esimeste haigusemärkide peale hakkan kohe tegutsema ja olen rõõmus, kui saan tühistada mõne kohustuse ja olla kodus. Muidugi alati see ei õnnestu – tuleb meelde kasvõi kevadine Hingele Pai tellijate üritus, kus ma just 40 minutit enne kodust väljumist haigeks jäin. Aga mul tuli ikkagi minna! Sageli aga saab aja maha võtta ja enda eest kohe hoolitsema hakata – nii jääb haigus palju lühemaks ja mõnikord saab talle näpud taha ja ennast tervenemise poole pöörata juba mõne tunniga või maksimaalselt ööpäevaga.

5 nippi, kuidas tekitada kasulikke harjumusi

Kas tead, et enamik dieedipidajaid pole suutnud vastu pidada kauem kui kaks nädalat? Et spordiklubides on jaanuaris kõige tihedam? Et jooksu- ja suusaradadel püsitakse aasta alguse kolm esimest nädalat?

See on selle pärast, et võetakse suured eesmärgid “hakkan iga päev trenni tegema”, aga kui elu tuleb vahele ja tahtejõud ei vea välja, hakkavad rutiini vahed tekkima ja peagi libiseb kõik käest. Kuidas tekitada kasulikke harjumusi, mis jäävad püsima?

Tervendav ja inspireeriv – Justin Michael Williams

Joogaõpetaja ja muusik Justin Michael Williams toob jooga mati pealt igapäevaellu. Kõigile. Olenemata nahavärvist või rahakoti paksusest. Olen nüüdseks tema tegemisi jälginud üle aasta ja intervjuu temaga kinnitas mu sisetunnet – Justin on üks südamlikumaid, siiramaid ja inspireerivamaid inimesi. Olen üleni elevil, et ta tuleb tänavu juulis ka Haapsallu Joogafestivali peaesinejaks!

5 immuunsust toetavat toitainet ja üks, mida kindlalt vältida

Tugeva immuunsüsteemi rakud, meie sissetungijate vastu võitlejad vajavad väärt toitu ja regulaarselt. Teadlased on ammu tõdenud, et inimesed, kes elavad vaesuses ja on alatoidetud, on rohkem vastuvõtlikud nakkustele. Lisaks on uuritud, et teatud mikrotoitainete puudus mõjutab katsealuste loomade immuunreaktsiooni. Mida süüa ja mida mitte, et hoida enda immuunsus tugevana?

Kuidas teha kodus oliiviõli degusteerimist?

Kvaliteetsest oliiviõlist on saamas sama, mida tähendasid mõni aeg tagasi hõrgud juustud ja veel mõni aeg tagasi veinide külluslikult vaheldusrikas maailm. Kus oliivid on kasvanud, millal ja kuidas korjatud, mitmes press, millised maitseomadused on selle aasta “pruulil”? Oo, ja milline toon!

Kuidas parandada oma viljakust?

Holistilise ehk tervikliku tervisekäsitluse vaatest algab viljakus loomulikust stressivabast keskkonnast. Sest stressiseisundis on esimene funktsioon, mille keha n-ö uinunud seisundisse paneb, reproduktiivfunktsioon kui stressiolukorras kasutu funktsioon. Kuidas luua tingimused, et puhkeksid hormonaalselt ja enesetunde poolest tõeliselt õitsele?