All in Töö

3 viisi vähendada stressihormoone tööelus

Tead sa seda tunnet, et oled oma päeva üle planeerinud ja tunned õhtul stressi ja frustratsiooni, et jõudsid nii vähe tehtud? Tunned, et oled mingi tegemata asjade mäe all, ärevus jõuab surinal veenidesse, kortisooli tase tõuseb. Millised on võimalused ennast paremini tunda ilma rohkem rabelemata?

Kuidas muuta harjumusi?

Kõigepealt tuleks küsida endalt: miks? Miks ma soovin uut harjumust juurutada? Valu vältimine ja mõnu poole liikumine on inimese peamised motivaatorid. Mõtle mõlemad pooled läbi: mis sind tõmbab ja mis tagant lükkab. Huvitav on see, et paljusid meist motiveerib hirm rohkem kui positiivne eesmärk või unistus. Seepärast oleks ka oluline enda jaoks läbi mõelda, mis saab, kui ma ei juuruta seda harjumust sisse. Näiteks et leian end järgmisel aastal samast kohast. Ei ole toimunud edasiliikumist.

Naine, kelle päevas on 48 tundi

Imetlusväärse otsustavuse ja kergusega toimetab Katrin Arrak Haapsalus oma kristalli- ja esoteerikapoes nimega Hetkepüüdja. Nagu iga väikeettevõtja, on ka tema korraga nii poe omanik, juhataja, ostu-, müügi- ja personalijuht, raamatupidaja, klienditeenindaja, koristaja, turvamees, autojuht ja ehitaja. Selle kõige kõrvalt leiab ta aega tegeleda ka paljude huvitavate hobidega.

Milleks meile mindfulness?

Mindfulness-praktikate tegemine tähendab, et sa oled sunnitud pool tundi päevas mitte tegutsema. Mitte lihtsalt istuma, vaid vaatlema, mis sinuga just nüüd toimub. Kuidas see tänapäeva inimestele sobib – mis juhtub, kui meid jäetakse ilma stimulatsioonita?

Alar Ojastu suurpuhastuse väärtus

Alarit guugeldades ei tule viimastest aastatest just palju välja. Midagi on järelikult küpsemas. Alar on süüvinud inimloomuse ja iseenda sügavamatesse kihtidesse, oma varasesse lapsepõlve ja varjupoolde ehk teadvustamata teemadesse, mis ometi alateadlikult mõjutavad.

Teadlik hingamine

Kuigi maailmas on palju hingamiseksperte, eristub Brulé neist tänu oma kogemuspagasile. USA hingamisguru Dan Brulé, kes on tänaseks õpetanud teadlikku, vabastavat ja energeetilist hingamist enam kui 125 000 inimesele 60 riigis. Mis on teadliku hingamise mõte ja millised on lihtsad hingamisharjutused kodus praktiseerimiseks?

3 peamist takistust unistuste teel

Vanakreeka leiutaja ja matemaatik Archimedes olevat öelnud: “Andke mulle toetuspunkt ja ma nihutan maakera paigast.” Bestsellerite autor, motivatsioonikõneleja ja kuulsuste terapeut ning hüpnoterapeutide koolitaja Marisa Peer soovitab vaadata otsa peamistele takistustele ja leida toetuspunkt oma elu nihutamiseks uuele tasemele.