All in Töö

Palun aita mul teha rahateemalist raamatut naistele!

Minu nimi on Merit Raju. Olen kirjutanud raamatuid ja annan praegu välja Hingele Pai ajakirja, tegelen joogaga, olen 6-aastase poisi ema ja olen sellise maailma poolt, kus kõik saavad end tunda hästi nii emotsionaalselt kui materiaalselt kui ka oma eneseteostuse poolest. Ja maakera ei kannata. Praegu tunnen sisemist kutset aidata naistel tunda end rahaliselt sõltumatuna, sest see on olnud mu enda teekond.

Seisa oma tervise eest!

Kas teadsid, et istuv eluviis mõjub naistele laastavamalt kui meestele? Muidugi on struktureeritud trenn tervisele väga vajalik, aga samamoodi vajame ka lihtsalt liigutamist, kõndimist, jala trepist käimist ja vahelduseks lihtsalt püsti seismist – eriti kui sul on töö, mis koosneb suurelt jaolt istumisest.

Depressiooni hoiatusmärgid

Depressioon on meie aja haigus. See on seisund, kus ollakse nagu halvatud. Vaimselt. See on emotsionaalne ja hingeline lõks, ohtlik põhjatuna tunduv mülgas. Mitte lihtsalt kurbus, vaid apaatsus. Kuidas ära tunda, et depressioon hakkab koputama ning millest oleks abi?

3 viisi vähendada stressihormoone tööelus

Tead sa seda tunnet, et oled oma päeva üle planeerinud ja tunned õhtul stressi ja frustratsiooni, et jõudsid nii vähe tehtud? Tunned, et oled mingi tegemata asjade mäe all, ärevus jõuab surinal veenidesse, kortisooli tase tõuseb. Millised on võimalused ennast paremini tunda ilma rohkem rabelemata?

Kuidas muuta harjumusi?

Kõigepealt tuleks küsida endalt: miks? Miks ma soovin uut harjumust juurutada? Valu vältimine ja mõnu poole liikumine on inimese peamised motivaatorid. Mõtle mõlemad pooled läbi: mis sind tõmbab ja mis tagant lükkab. Huvitav on see, et paljusid meist motiveerib hirm rohkem kui positiivne eesmärk või unistus. Seepärast oleks ka oluline enda jaoks läbi mõelda, mis saab, kui ma ei juuruta seda harjumust sisse. Näiteks et leian end järgmisel aastal samast kohast. Ei ole toimunud edasiliikumist.