Merit Raju joogatunnid

Juhendaja: Merit Raju: Kundalini jooga õpetaja sertifikaat (2010), rasedate jooga õpetaja sertifikaat (2012), naerujooga juhendaja (2015). Tallinna Tehnikaülikooli bakalaureusekraad (2000), Hamburgi Ülikooli magistrikraad (2003) rahvusvahelises juhtimises. 5 raamatu autor.

  • Mõnusalt suvised joogatunnid Tallinna Botaanikaaias suvekuudel kord kuus 12. juunil (vt FB Eventi SIIN), 17. juulil ja 28. augustil. Huvi korral kirjuta merit@hingelepai.ee 
  • Kundalini jooga tunnid alates 7. jaan 2018 kuni mai lõpuni ja edasi al sept.

 Tallinna Rännaku lasteaias Rännaku pst 28 Pääskülas pühapäeviti kell 18:00-19:30. Osaleda saab ka ühe korra kaupa! Tunnid sobivad nii algajatele kui juba joogat praktiseerinutele. Nelja korra tasu 38 eurot, korratasu 12 eurot. Lihtne OÜ konto nr EE457700771002512333 või sularahas.  

—:—:—:—:—:—:—

  • Registreerimiseks ja kui oled huvitatud uudiskirjast, kus annan värsket infot toimuva kohta, kirjuta merit@hingelepai.ee

Kui sa oled beebiootel või tarvitad retseptiravimeid või sul on olnud suuremad traumad, anna kindlasti enne tundi mulle teada.

Mida kaasa võtta?

  • Joogamatt (või kaltsuvaip), kerge tekk/pleed lõdvestuse ajaks ja veepudel või termostass teega vms.
  • Soovitavalt pikad heledad riided naturaalsest materjalist, võimalusega üks kiht maha võtta.
  • Joogat tehakse paljajalu, aga võid teha ka sokkides.
  • Juuksed on kinni või kui sul on mugavam, siis lahti.

—:—:—:—:—:—:—

Jooga aitab olla terve ja õnnelik ning tulla ka raskustest läbi targemana ja helgena. Jooga on mulle suureks inspiratsiooniallikaks ja loomulikuks maailmavaateks. Tahan jagada oma vaimustust joogast ka Sinuga!

—:—:—:—:—:—:—

Kõhule pai joogakursus beebiootajatele - praegu kursust pole!

Kursus on mõeldud nii neile, kel beebi juba kõhus kui ka neile, kes seda alles planeerivad. Võid kohal käia iga kord või ainult siis, kui saad ja tahad tulla.

Ma usun, et rasedus on kõige suurem looduse ime. Ja sünd on kõige vapustavam kogemus elus. Sinu Elu Suursündmus. Kogu beebiootuse ajal ja eriti sünnitades saavad elu ja ime teise tähenduse.

Tahan selle rasedate jooga kursusega aidata sul tunda end kõik need kuud turvaliselt ja kaitstult. Et su eneseusaldus toetaks sind läbi raseduse, sünnituse ja edasigi. Et sa teaksid, et sa oled kõige targem ja et sina saad valida. Tahan aidata sul saavutada meelerahu seisundit ja usaldust, mis kiirgab sinust välja ja sinu sisse – ka lapsele, nii kõhus kui hiljem.

Jagan joogafilosoofia tarkusi, teeme füüsilisi harjutusi, õpime mediteerima, hingama ning vahetame teadmisi ja kogemusi.

Joogatund kestab 90 minutit. Iga kord teeme hingamis- ja füüsilisi harjutusi, mediteerime, lõdvestume ja tutvume teooriaga.

Kursuse teemad:

  1. Kust tulevad lapsed? Mis on ema roll? 
  2. Millised on olulised harjutused raseduse ajal?
  3. Kuidas käib mediteerimine ja mida see annab sulle ja kõhutitale?
  4. Toitumine – mida süüa ja mida mitte. Ootuse ajal, esimestel päevadel pärast sünnitust ja imetamise ajal.
  5. Raseduse erinevad etapid joogafilosoofia järgi – esimesed 120 raseduspäeva ja ülejäänud rasedus. Spetsiaalne meditatsioon raseduse ajaks ja esimesteks elunädalateks: “ema õnnistus”
  6. Potentsiaalsed tervisehädad ja vaevused ning kuidas neid leevendada.
  7. Kuidas käib sünnitamine, mis on sünnituse ajal kasu joogateadmistest ja -tehnikatest? Milliseid asendeid, milliseid afirmatsioone ja millist hingamist kasutatakse?
  8. Mille poolest on oluline periood 40 päeva pärast sündi ja kuidas seda teha eriliseks?
  9. Naise keha pärast sünnitust
  10. Visualiseerimise vägi

Kursuse jooksul saad teadmisi ja kogemusi:

  • kuidas valmistuda loomulikuks sünnituseks
  • kuidas “õigesti” hingata
  • kuidas mediteerida ja kasutada mantraid
  • kuidas hoida vaos oma emotsioone
  • kuidas hingata läbi valu
  • kuidas kiirelt tõhusalt lõdvestuda
  • kuidas kohandada oma elustiili

ning lisaks sellele

  • arendame teadlikkust, kohalolemist ja intuitsiooni – ma ei liialda, öeldes, et need on ühed jooga põhitalad
  • arendame kõige tähtsamaid tahtele alluvaid sünnitamise lihaseid: vaagnapõhjalihaseid ja diafragmat
  • jagame teistega oma kogemusi ja elutarkust
  • kujundame hoiakuid ja arusaamu – lastest, rasedusest, sünnist, lähisuhetest, emadusest
  • õpime suhtlema oma kõhubeebiga ja õnnistama teda, et ta elu oleks õnnelik
  • õpime afirmatsioone ehk positiivseid kinnitusi, mida saab kasutada raseduse ja sünnituse ajal

Mida selga panna ja kaasa võtta?

Veepudel, selga mugavad võimalusel heledad naturaalsest materjalist riided, milles on end mugav liigutada. Joogat tehakse paljajalu, aga võid teha ka sokkides. Juuksed on kinni või kui sul on mugavam, siis lahti.

Minu telef on 563 563 29 kui sul on veel küsimusi või kui esimesel korral kohta üles ei leia.