3 lihtsat viisi, kuidas loovust ergutada

3 lihtsat viisi, kuidas loovust ergutada

Meie olemus on loov, vahel lihtsalt kaob see stressi, hirmude, madala enesehinnangu ja kohustuste müra alla ära. Kui oma loovuse piiranguteta valla laseme, naudime seda ise ja saame maailma kildhaaval paremaks paigaks paitada.

Kuidas loovust ergutada?
 

LÕDVESTU!
Stressihormoonidest ja kehapingetest vabane- mine näiteks tantsu või raputamisega, jalutamise, meditatsiooni, jooksmise või muuga.

NÄPUD LIIKUMA
Peopesad vastavad meie ajupoolkeradele ja sõrmeotsad ajusagaratele – kui paned peod või kas või ainult mõlema käe sõrmeotsad omavahel kokku, hakkavad aju kaks poolkera omavahel rohkem koostööd tegema. Nii oleme loovad ja ratsionaalsed üheaegselt.

Igasugused ajugümnastika harjutused, kõikide näppude omamoodi liikuma panemine või ka mittedomineeriva käega kritseldamine mõjuvad ajule samuti ergutavalt.

PAUS TEEB LOOVAKS
WCs ja autoroolis, aga ka enne uinumist tulevad inimestel sageli parimad mõtted. On mõõdetud, et pingelise ülesande lahendamisel 15 minuti pikkuse pausi tegemisel tuleb selle ajal rohkem ideesid kui nende 15 minuti jooksul ülesande kallal nuputades.

 

Foto: Terje Talts

Jooksmise kuldreeglid

Jooksmise kuldreeglid

Raamat on emakeele kodu

Raamat on emakeele kodu