Kuidas parandada oma viljakust?

Kuidas parandada oma viljakust?

Holistilise ehk tervikliku tervisekäsitluse vaatest algab viljakus loomulikust stressivabast keskkonnast. Sest stressiseisundis on esimene funktsioon, mille keha n-ö uinunud seisundisse paneb, reproduktiivfunktsioon kui stressiolukorras kasutu funktsioon. Kuidas luua tingimused, et puhkeksid hormonaalselt ja enesetunde poolest tõeliselt õitsele?

1. Vähenda stressi nii palju kui saad

Keha vabastamiseks stressist on erinevaid võimalusi alates TRE harjutustest, joogast, aga ka sörgist, tai chi’st, qi gong’ist – füüsilisest liikumisest, mis on suunatud parasümpaatilise närvisüsteemi aktiveerimisele. Ka sügav aeglane kõhuhingamine muudab keha stressivabamaks, aluselisemaks, toidab hapnikuga kõiki rakke ja organeid.

doTerra eeterlikest õlidest (ja päriselt, ma ei saa käsi südamel soovitada ühtki muud!) sobivad stressi vabastamiseks: Serenity, Balance, Peace, lavendel.

Kasuta nendest lemmikut parfüümiks, määri Balance’it tilk või paar hommikul talla alla ja kanna neid kotis kaasas, et päeva jooksul võtta mõned sügavad lõhnasõõmud.

Õhtuseks magamamineku seguks sobib Serenity eeterlike õlide segu koos natukese lavendliga või ainult üks neist ca 3 tilka koos veega difuuserisse.

Meeleolu hoidmiseks tilguta pihku metsiku apelsini, greibi, bergamoti või laimi eeterlikku õli, hõõru peod kokku ja naudi puhast tsitruselõhna.

Kui tahad eeterlike õlide kasutamisest rohkem teada, kutsun sind 7. veebruaril kell 17.30 Tallinna kesklinnas kohvikusse õhtule “Pai naise tervisele”. Loe lähemalt SIIT.

2. Mediteeri

Püüa mõtteid selitada, tundeid tunda, rahu otsida. Enne kui rahu tuleb, tuleb üles ka muud, aga see aitab sul ennast veel paremini mõista.

Miks ja kuidas mediteerida – vt artiklit siit

3. Vähenda mürke enda ümber

Vaata üle kosmeetikatooted – kas need on midagi, mida võib ka süüa? Kas sa tead neid koostisaineid? Kui kosmeetikas on sünteetikat, vaheta need välja looduslike vastu. Järgmisena vaata sama pilguga üle toit, kodukeemia ja ravimid. Sünteetika kodust välja, puhas loodus sisse!

4. Toeta oma seedimist

Söö rohelisi lehtköögivilju, vikerkaarevärvides toitu, häid rasvu, kiudaineid, naturaalselt (äädikata) hapendatud toitu, valmista toitu ise valitud toorainest, ideaalis mahekvaliteediga.

Ensüümide osakaal meie kehas väheneb vanusega drastiliselt. Nt 30-aastaselt on 30% vähem ensüüme. Seega tuleb toidu juurde võtta toidulisandina ensüüme, mina soovitan doTerra Terrazyme ja keha toetamiseks lisaks ka LifeLong Vitality Pack ehk oomega-kolm-rasvhapped, mineraalid, vitamiinid, rakutoit.

Pärast sööki tilguta keele alla ZenGuest’i eeterlike õlide segu. 

5. Paita oma maksa

Määri maksale (kõhule keskel paremal) tilk või kaks puhastavat Zendocrine eeterlike õlide segu või sidruni, greibi, rosmariini või geraaniumi eeterlikku õli.

6. Maga piisavalt

 Vähemalt 7-8 tundi igal ööl, eemal elektromagnetväljadest.

7. Toeta hormonaalset tasakaalu

Võta iga päev doTerra fütoöstrogeeni ja määri taldadele või parfüümiks või alakõhule Clary Calm eeterlike õlide segu.

Pane 10 ml rullikpudelisse puhtaid teraapilise kvaliteediga eeterlikke õlisid:

·       12 tilka clary sage (muskaatsalvei) eeterlikku õli

·       10 tilka geraaniumi eeterlikku õli

·       8 sweet fennel (aniisi eeterlikku õli

·       5 lavendli eeterlikku õli

·       5 bergamoti või neroli eeterlikku õli

täida ülejäänud pudel fraktsioneeritud kookosõliga, mis ei tahku. (või kasuta mõnd külmpressi toiduõli)

Määri alakõhule, taldadele, pahkluude ümbrusse või parfüümina kukla taha, meelekohtadele, randme sisekülgedele, juustele, küünarnuki sisekülgedele, südamele või kuhu soovid. Õlisegu retsepti autor: Dr Mariza Snyder

Ja tee kõiki neid asju iga päev – nii on keahle loodud tingimused olla optimaalselt terve ja seega ka loomulikult viljakas.

Kui tahad eeterlike õlide kasutamisest rohkem teada, kutsun sind 7. veebruaril kell 17.30 Tallinna kesklinnas kohvikusse õhtule “Pai naise tervisele”. Loe lähemalt SIIT.

Foto: Ruudu Rahumaru

 

Oma mõtetega üksi olemine

Oma mõtetega üksi olemine

20 võimalust muuta oma töö endale meeldivamaks

20 võimalust muuta oma töö endale meeldivamaks